piątek, 24 maja 2013

Kopertówka - kolejne podejście



Witajcie,

jak to mówią,
świat się kręci, czas ucieka i wcale na nas nie czeka...

Na mnie też nie. 
A szkoda, bo przydało by mi się już nawet nie kilka, a kilkanaście godzin dodatkowych w ciągu doby.

Od czasu do czasu udaje mi się coś powycinać i oblepić.
Kilka fotek też udało mi się pstryknąć.
Część aparatem, a część niestety tylko telefonem,
więc powolutku, jeżeli tylko wieczorami nie padnę na poduszki zaraz koło usypianego dziecięcia,
postaram się Wam pokazać co nieco.

No i dodam, że kolejne przydasie i serwetki z mojej wymianki znalazły nowe właścicielki.
Bardzo się cieszę i bardzo dziękuję za wszystko.
Jak tylko dam radę, to pstryknę zdjęcia i wam pokażę co dostałam :)

A teraz czas na kopertówkę:


Dodatków nie jest dużo, w zasadzie prawie wcale, 
bo papier był tak piękny, że nie chciałam go niczym zasłaniać,
jedynie podkreślić :)


Lubię tę czcionkę - jest ozdobna, ale zarazem bardzo czytelna.




No i mój ukochany embossing.
Od kiedy mam suszarkę staram się wszędzie go użyć :)


Pozdrawiam wszystkich serdecznie i witam kolejnych obserwujących.
Cieszę się bardzo, że spodobał Wam się mój blog.






9 komentarzy:

  1. Kopertówka sama w sobie jest już efektowna i tak skromnie przyozdobiona wygląda świetnie! Cudny karnecik w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna kopertówka, ja jeszcze mam ten rodzaj prac przed sobą, a Tobie wyszło świetnie po prostu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ja podziwiam Twoje kwiatki - są śliczne i takie dopracowane :)

      Usuń
  3. pięknie wyszła , po co więcej chociaż ja zawsze chcę przedobrzyć . Super że jednak działasz , już się martwiłam gdzie przepadałaś ... Najbardziej lubię koniczynkę Twoją ... jak płatki kwiatów wygląda... Pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) przepadam co jakiś czas, jak chłopaki nie mają litości dla biednej matki. Nie mam wtedy ani czasu ani ochoty na cokolwiek... ale na szczęście to mija :)
      a tak przy okazji, to tapetki od Ciebie bardzo się przydają :)
      pozdrawiam również cieplutko :)

      Usuń
    2. bardzo się cieszę , ja się bez nich nie mogę obyć . Towarzyszą mi przy każdej niemal pracy

      Usuń
    3. a ja uwielbiam koniczynkę od Ciebie

      Usuń
  4. śliczna kopertówka,delikatna, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń