wtorek, 4 czerwca 2013

kolejne pudełko



Witajcie :)

Chciałam Wam pokazać kolejne pudełko,
jakie udało mi się skleić.

Tym razem - uroczystość konfirmacji.

Miało być dziewczęco i delikatnie :)


Charakteru nadała tasiemka z boku wieczka, 
koraliki, które nawlekałam na żyłkę i kleiłam klejem na gorąco.
Użyłam też tapety od Eli z naszej wymianki. 
Ślicznie się wpasowała w ten projekt :)


Ponieważ drukarka ostatnio odmówiła współpracy,
musiałam sama uporać się z napisem.
Całe szczęście, że kaligrafia nie do końca jest mi obca :)


Pozdrawiam tym razem przy świetle księżyca
i spieszę do najmłodszego dziecięcia, 
które w nocy wyjątkowo pragnie matczynego towarzystwa :)


3 komentarze:

  1. Piękne perełki i genialny pomysł ze wstążeczką!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo delikatnie wyszło ... a za ta kaligrafię to podziwiam , podziwiam .... byś nie napisała to w życiu bym się nie domyśliła że to odręczne pismo .Wstążeczka super się wkomponowała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wszystkie miłe słowa :) wstążeczka to w zasadzie była konieczność, bo okazało się, że pudełko się rozkleja od środka - taśma puszczała. Musiałam się więc jakoś ratować :)

      Usuń