czwartek, 7 kwietnia 2011

coś dla czytających


Ponieważ jestem fanką słowa pisanego i z racji tego, że na wszystko brak mi czasu, z reguły czytam kilka książek naraz. A ponieważ zawsze brakowało mi zakładek
do nich i posiłkowałam się czymkolwiek, co było pod ręką (np. papierkami
po czekoladkach :) ), więc postanowiłam raz na zawsze rozwiązać ten problem.

Oto efekty:






awers:


i rewers:



No i pewnie na jakiś czas by wystarczyło, ale zakładeczki moje znalazły innych właścicieli, a w zasadzie właścicielki. 
I dobrze. Niech im wyjdzie na zdrowie. Życzę miłego czytania :)

A Was wszystkich serdecznie pozdrawiam :)



3 komentarze:

  1. Bardzo ładne zakładki, mój faworyt to z ptaszkami i z różyczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a mój faworyt to ta z dziewczynką za kółkiem :D ciekawe czemu... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zakładeczki, pomysłowe i niezwykle klimatyczne:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń