piątek, 13 kwietnia 2012

obiecanki


Jakoś tak przyzwyczaiłam się,
że mój post musi zawsze być ze zdjęciem czegoś co udało mi się wykonać.

Dziś będzie bez zdjęcia
i w zasadzie w żadnym konkretnym temacie.

Dzisiaj obiecanki :)

Sporo przed świętami i zaraz po nich
udało mi się stworzyć kilka rzeczy.

Tort scrapowy,

kartkę ślubną,

oczywiście jajka wielkanocne,

oprócz tego z chłopcami robiliśmy makaron i dżem.

Poza tym w marcu (więc już dość dawno temu)
byłam na warsztatach kartkowych... 

Wszystko mam zamiar Wam pokazać
i wszystko mam na zdjęciach,
tylko lekkie kłopoty zdrowotne i aktualne moje średniopozytywne samopoczucie
nie pozwalają mi zabrać się za obróbkę zdjęć.
Myślę jednak, że co złe szybko się skończy
i będę mogła pochwalić się moimi wytworkami :)

Na razie serdecznie wszystkich zaglądających pozdrawiam
i życzę pięknej wiosennej pogody

:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz